sobota, 29 czerwca 2013

I'm changing everything around!

Heeeej.
Od wczoraj rozpoczęły się oficjalnie wakacje, a za sobą mam wesele mojego kuzyna. Co dalej?
W poniedziałek spędzę czas z moją koleżanką, a już we wtorek WIELKIE PAKOWANIE! Dokąd jadę?
Bułgaria, a dokładnie - Złote Piaski. Szczerze się cieszę i nie mogę doczekać. Będzie to dla mnie nowość z dwóch powodów. Po pierwsze, nigdy wcześniej nie byłam w Bułgarii. Po drugie, pierwszy raz wybieram się sama gdzieś na wczasy, bez żadnych znajomych. Najwyższy czas poznać nowych ludzi i się dobrze bawić!
A gdy już przyjadę - opalona, wypoczęta, z wielką energią- zamierzam poćwiczyć, żeby wyrobić sobie lepszą sylwetkę. :) Ogólnie rzecz biorąc zamierzam się spotkać ze znajomymi i wykorzystać ten czas w 100 procentach. W sierpniu natomiast będę się małymi krokami przygotowywać do szkoły i planuję wybrać się wtedy na zakupy,nie tylko ze względu na wyprzedaże. :) No i w sierpniu będę pilnować mojego siostrzeńca.
Jednym słowem mam zaplanowane najbliższe dni i... całe wakacje. Dla mnie to dobrze, bo będzie to oznaczać wykorzystanie wakacji na maksa zamiast bycia noł lajfem. I chcę zmienić moje życie na lepsze, a  wakacje to najlepszy czas na zmiany. Kto wie, może wakacje w tym roku mnie pozytywnie zaskoczą?
what happens in summer, stays in summer. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz